Dying trying

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Ace Lord - 9 maj 2013 15:16

Precis när jag snörat på mig skorna och skulle ge mig iväg på en promenad - den första på över en vecka eftersom jag varit sjuk - ringde telefonen. Det var bara att snöra av skorna igen; vår bil (som vi lånat ut på morgonen) hade gått sönder och det krävde action som inte var i form av promenad. Den andra vuxna personen här hemma var tvungen att ge sig iväg så fort som möjligt.

Jag fick tänka om. Okej, det blev ingen promenad, men då tog jag trappen istället. Tio minuters step-up med mina hemgjorda termoshantlar i händerna, och efter det tog jag med mig mina två döttrar till studsmattan och hoppade en kvart. Svettigt...

Sedan äntligen frukost!






 





Studsmatta är en otroligt effektiv träning. Så varför inte hoppa sig i toppform om man ändå har en sådan hemma till sina barn? Det spelar ingen roll hur stor eller liten den är. Hoppa!




Ovido - Quiz & Flashcards