Dying trying

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Ace Lord - 12 maj 2013 09:55

Börjar tröttna lite på de övningar jag gör för att träna upp de djupa magmusklerna. Alltså de magmuskler som verkligen är viktiga och dessutom gör skillnad när det gäller putmage (till skillnad från de andra magmusklerna).

Googlade och hittade de här övningarna som verkar lätta och roliga att göra.


Fortfarande snuvig, och i förrgår fick jag återigen nässelutslag, som återkom igår. Det är första gången på snart ett år som jag drabbas av det, efter att ha haft det dagligen i över ett år (stressrelaterade). Jag misstänker att jag får dem för att jag ökat på den fysiska aktiviteten när jag fortfarande har en infektion kvar i kroppen.


Därför får jag väl fortsätta ta det lugnt. Studsmattan får vänta, men lite lätt styrketräning utan allt för många sets tänker jag faktiskt göra. Många (lugna) repetitioner, men bara ett set per övning. Det blir bra det. Så det så! :D




Ovido - Quiz & Flashcards